Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2007 17:52 - Музиката - част от душата ни или просто нещо, което ни запълва тишината....
Автор: ralibali Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2098 Коментари: 2 Гласове:
0



Как възприемате музиката? Просто като нещо, което ви дрънка като фон, докато вършите нещо, за да не е тихо около вас или я чувствате по-дълбоко? За мен музиката е нещо дори по-важно - тя е част от душата ми. Отразява настроението ми, начина по който се чувствам, дори да не мога да го изразя с думи. Мисля, че не мога да съществувам без музика. Тя ми дава енергия, утешава ме когато съм тъжна, вдъхновяваме да творя, вдъхва ми сила да продължавам напред. 

А случвало ли ви се е да се повлие настроението ви или дори самата ви същност заради музиката, която слушате? Начина, по който се обличате, по който усещате света? Нямам предвид просто да си сложите тениска на любимата група или някое медалионче с тяхна емблема. Имам предвид, онова чувство, когато започнеш да слушаш музика и постепенно разбираш, че това, което внушава тя ти е толкова близко. И всякаш разбираш истини, които не си усещал и осъзнавал до този момент... И започваш да мислиш по нов начин, да се чувстваш по нов начин. И това променя живота ти и теб самия.

Би ми било интересно да чуя вашето мнение по въпроса.

А до тогава - поздрав с Lacuna Coil - Within me.



Тагове:   музиката,


Гласувай:
0



1. jones - Аз съм фен на Queen
25.10.2007 23:19
Това говори достатъчно за отношението ми към музиката :)
цитирай
2. candysays - :)))
26.10.2007 12:43
Вече знаеш моето мнение по въпроса, Ралибали :))
От последния ми засега пост- оказва се, че така синхронно сме писали, мислили и чувствали на тази безкрайна тема- музиката..

Поздрави и до нови срещи! :*

P.S. "Music is your only friend,
until the end.."
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ralibali
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2121936
Постинги: 47
Коментари: 537
Гласове: 638
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930