Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.10.2009 14:54 - РЕВОЛЮЦИЯ! БУНТ! СПРЕТЕ БЕЗУМИЕТО!
Автор: ralibali Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6671 Коментари: 8 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Потресена съм.

Всички знаем истината, нито сме глупави, нито неинформирани. Обаче си мълчим и не променяме нищо, защото така ни е УДОБНО! Но до кога?

Ще ви оставя първо да видите клипчето. Поне го изгледайте, това е първата стъпка към промяната.

http://mqsto.com/video/11342#

А сега да ви кажа моето мнение.

Чудя се, до кога ще се оставяме някаква тумба важни клечки и корпорации да определят живота ни?
До кога ще казваме "Нищо не зависи от нас?"

Погледнете грозната истина в очите - живота ни и живота на цялата планета е под въпрос. И то ПО НАШЕ ВРЕМЕ! Липса на ресурси, промени в климата, климатични бежанци, бедност, катаклизми.... всичко това е нормалния ход на тази консуматорска ера.

Но се замислете - наистина ли ви трябва всичко това, което купувате? Наистина ли имате нужда от новия телефон, само защото до вас някой се фука, че си го е купил или медиите ви натискат в мозъка - Купете ме и ще сте популярни, купете ме и ще се чувствате по-добре. Ами моят отговор на това е - НЕ! НЯМА ДА ГО КУПЯ! НЯМАМ НУЖДА ОТ ТОВА! НЯМА ДА ПЛАЩАМ ЗА ДА СЕ ЗАРИВАМ С БОКЛУЦИ В НАС И ДА ВИ ПЪЛНЯ ДЖОБА! НЯМА ДА МЕ МАНИПУЛИРАТЕ!

Отрезвих се. До сега оставях ден да мине, друг да дойде и аз се запалвам като всички по новите неща, по модата, по шопинга. Но истината е, че това не ме прави истински щастлива. А напротив, чуствам вина. Затова повече няма да си купувам нещо, освен ако нямам истинска нужда от него, ще внимавам какво пазарувам, какви боклуци хвърлям.

Дори да не мога да променя света, ще променя моята малка вселена, моя дом, моите навици. И поне някой ден ако всичко загине, ако всичко се замърси, изчезне природата и начина на живот, който обичам, ще знам..... аз направих всичко възможно, всичко, което зависеше от мен.

Замислете се! Отрезвете се! И не се оставяйте да ни манипулират, за да пълнят джобовете си! Повтаряйте с мен - НИЕ СМЕ ПО-УМНИ ОТ ТОВА!



Тагове:   бунт,


Гласувай:
3



1. universalnite000 - Познати теми - ще ти цитирам нещо от ...
21.10.2009 15:09
Познати теми - ще ти цитирам нещо от "Протоколи на Сионските мъдреци"
ЮДЕИТЕ НАСАЖДАТ СПЕКУЛАТА, ЗА ДА ЗАГРАБЯТ БОГАТСТВАТА.

А за да не могат умовете на гоите да мислят и да следят развитието на политическите въпроси, трябва да ги отвлечем и насочим към промишлеността и към търговията. По такъв начин всички нации, настървени във взаимна борба за свои изгоди, не ще забележат общия си враг. Освен това, за да може свободата окончателно да разложи и разори гоевските общества, трябва промишлеността да се постави на спекулативни начала, чрез които всички печалби не ще се задържат в ръцете им, а ще минат в нашите каси.

МАТЕРИАЛИЗМЪТ ЩЕ СЪЗДАДЕ РАЗОЧАРОВАНИЕ И ЩЕ ТЛАСНЕ НАРОДНИТЕ МАСИ В РЪЦЕТЕ НА ЮДЕЙСКИТЕ АГЕНТИ.

Ожесточената борба за превъзходство и тласъците в икономическия живот ще създадат, та те вече са създали – разочарования, студени и безсърдечни общества. Тези общества ще получат пълно отвращение към висшата политика и към религията. Тяхното ръководно начало ще бъде само сметката, т.е. златото, към което те имат истински култ, заради материалните наслаждения, които то може да даде. Тогава именно, не за да служат на доброто, дори не заради богатството, а само от ненавист към привилегированите, нисшите класи на гоите ще тръгнат с нас против нашите съперници за властта, т.е. против властващите интелигентни гои.

Звучи познато, нали ?
цитирай
2. анонимен - yess
21.10.2009 15:36
Много ти се кефя, отдавна си го мисля това и чат пат се срещат хора които го споделят. Ама ти направо си ме зарадва имайки предвид че си жена, а за жените се шири мнението че пазаруват повече и по-безмислено. Съгласявам се на 100%
цитирай
3. ralibali - :) да, имай предвид, че съм марке...
21.10.2009 16:37
:) да, имай предвид, че съм маркетолог - т.е. знам какво е да се промиват мозъци, каква месомелачка е, как не им пука на големите фирми нищо друго освен да накарат на всяка цена хората да купуват. Ужасно е и аз съм отвратена от това. Имам и един куп девойки около мен в работата, които просто НЯМАТ други теми освен каква нова чанта трябва да се купи или следващия чифт обувки. Пристрастени са. А и има един завъртян порочен кръг - купуват, депресират се, че нямат пари, поради което купуват, за да победят депресията и т.н. Страшно е.
А някъде в това купуване, забравяме истинските ценности - семейството, приятелите.... топлинката.
цитирай
4. bapha - невольооо...
21.10.2009 16:54

Ще си гледаме филмчетата, ще цъкаме гневно с език, ще обвиняваме другите, ще мрънкаме по човечеството (такова, каквото го познаваме), но ще завиждаме на марковата блузка (чантичка, обувки, кола....) на съседа/ката...
Докато колелото се счупи и се наложи да викаме Неволята... Дано не е късно!
ralibali, пожелавам си повече постове като твоя
поздрави
цитирай
5. newlogic - :) Само така
21.10.2009 18:40
Аз отдавна съм започнал да правя това, което ти обесняваш. И се чувствам много добре. Вместо най-скъпия телефон си купувам най-евтиния, върши ми същата работа.
Когато си купувам дрехи, обувки и маратонки гледам да са удобни, а не модерни.
Използвам всичко до последно, което ако купуваш качествени продукти, значи че може да ги използваш много дълго време.
Аз съм специалист в управлението на веригата от доставки и също като теб съм бил свидетел на отвратилтени неща, а съм чувал за още по гадни.
Препоръчвам ти ако не си чувала за 'Lean' да намериш малко информация и да прочетеш. Идеята там е да се отървеш от всички излишни неща.
И трябва да знаем: Заедно можем да променим светът!
цитирай
6. vmir - Едва ли ще стане така просто.
21.10.2009 20:07
Корпорациите са обществени организации, акционерите им, (т.е - ние), имат законното право да участват в управлението им. Да се спре консумацията значи да се ликвидира корпорацията с нашите дивиденти и да се сринат акциите ни. Отделно хората на работа в корпорацията ще останат без заплата...
И какво правиме?
цитирай
7. newlogic - 6.vmir
21.10.2009 21:00
Не става въпрос да се спре консумацията, а да се използва толкова, колкото ни е необходимо.
Примерно да купуваме храна толкова колкото ни е необходима, а не в голямо количество, половината, от което ще изхвърлим на боклука, при услови че на света има страшно много хора, които умират от глад. Вместо да сменяме телефона си всяка година (или всеки път, когато излезне нов модел), да го правим на 2-3 години и т.н.
За това става въпрос.
Аз лично започнах да се интересувам и смятам завбъдеще да се насоча към възобновяеми източници на енергия. Те са екологично чисти и не могат да бъдат изчерпани, което значи, че ако се усъвършенстват технологиите за придобиването и, ще успеем да намалим цената и и да стане за масово потребление.
Това на този етап звучи малко като мечта, но е напълно постижимо.
цитирай
8. vmir - 7. newlogic,
21.10.2009 22:49
аз също не съм разточителен и ненавиждам всякакви моди. За възобновяемите източници трябва политика, единствено самосиндикани мерки най-често са обречени. Пример - изкупуването на вторични суровини в момента е на безбожно ниски цени, стъклените отпадъци се изкупуван по 4 стотинки на килограм, хартията се изкупува по-евтино отколкото преди половин век, велпапето, ако се не лъжа, сега е по 1 стотинка килограмът, при цялото това прословуто обезлесяване, съществена част от което е за производство на хартия. Примерите са много и докато политиката не престане да прави прородозащитниците на глупаци, няма да има реална промяна.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ralibali
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2118340
Постинги: 47
Коментари: 537
Гласове: 638
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031