Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.08.2008 17:22 - С аромат на спомени...
Автор: ralibali Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3259 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 27.08.2008 17:30


Не знам дали при всички хора е така, но аз свързвам повечето силни усещания с някоя миризма. И може години след това да усетя същия аромат и спомените нахлуват в мен като отприщена река, която не можеш да контролираш.

Преди няколко дни, усетих че идва есента. Във въздуха имаше онази миризма на печени кестени, която ме кара да потръпвам от очакване. Толкова обичам този сезон, с облачното време, освежителния дъжд, настъпващия студ, който те кара да се свиеш в палтенцето си. И шарените листенца, които посипват земята в мек килим....

Или аромата на сочни портокали и канела, които ме карат да потъна в илюзията за натрупан сняг навън, горещата чаша чай и мисълта за Коледа и успокояващ уют на топлата къща.

Много често когато на улицата се размина с някоя жена и ме лъхне позната миризма на парфюм, който съм ползвала преди години, ме блъсват спомени за минали преживявания, места, които съм посетила, хора които съм познавала, някоя стара тръпка или неприятен спомен. Усещането определено е странно.

Иска ми се да можех  да затворя някои от тези аромати в кутийки, за да мога да си ги отварям когато искам да си спомня нещо или да усетя нещо отново. Би било прекрасно. Отваряш кутийка с надпис "Детство" и в главата ти нахлуват спомени за дълги лета, прекарани в игри, забави и безгрижие, спомняш си как караш колело с часове или печеш картофи в жарта на огън, запален пред блока...

Отваряш друга кутийка и бум, обзема те онази тръпка на първата целувка с любимия човек, първия поглед, първата среща...

Ако можеше това да стане, сигурно цялата къща щеше да е пълна с кутийки :) Защото имам много хубави спомени. И смятам да живея живота си така, че да имам още много такива и някой ден като остарея да мога да седна сред своите кутийки със спомени и да ги отварям една след друга...





Тагове:   спомени,   аромат,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. totenlicht - и мен днес ме обхванаха едни спом...
27.08.2008 17:51
и мен днес ме обхванаха едни спомени..
от една простичка захарна фигурка..
както и от Elegy..
поздрав:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ralibali
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2121537
Постинги: 47
Коментари: 537
Гласове: 638
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930